Kastrup, den 19.
august 2010
Fødevarestyrelsen.
Vi havde
den18.08.10, besøg af Fødevarestyrrelsen.
Årsagen til
besøget skyldes, at der fra en anonym medarbejder på Gate Gourmet var indgivet
en klage. Klagen skyldtes at man ikke mente, at vandet i kælderen efter
skybrudet i lørdags, blev håndteret på en hygiejnisk korrekt måde.
Fødevarestyrrelsen
havde ingen anmærkninger til vores håndtering af sagen. De oplyste at vores
korrigerende handlinger var fornuftige og i fuld overens-stemmelse med
lovgivningen.
Vi
er fra ledelsens side meget interesseret i, hvis vore medarbejdere opdager fejl
og mangler i hygiejnehåndteringen. Derfor opfordrer vi til, at man straks
henvender sig til sin leder med sådanne spørgsmål eller forslag. Det betyder at
evetuelle fejl kan korrigeres med det samme.
Med
venlig hilsen
Lene Møller
Quality & Hygiene
Manager
____________________________________________________________________________
Food
Administration.
We had
the 18. of August 2010 visit from the Food Administration.
The
reason for the visit was due to an anonymous employee at Gate Gourmet had filed
a complain; thathe
ater
in the basement after the torrential rain last Saturday, was not handled in a
correct manner.
The
Food Administrationad
no remarks to our handling of the case. They agree that our corrective actions
were correct and in good accordance with the law.
We
are from Management, very interested in receiving information from employees, if
any hygienic or food safety questions occur. Therefore we urge everybody to
contact their superior in that case. That makes us able to take corrective
action immediately.
Best
regards
Lene
Møller
Quality & Hygiene Manager
|