Kastrup, den 19. august 2010

 

Fødevarestyrelsen.  

Vi havde den18.08.10, besøg af Fødevarestyrrelsen. 

Årsagen til besøget skyldes, at der fra en anonym medarbejder på Gate Gourmet var indgivet en klage. Klagen skyldtes at man ikke mente, at vandet i kælderen efter skybrudet i lørdags, blev håndteret på en hygiejnisk korrekt måde.

 Fødevarestyrrelsen havde ingen anmærkninger til vores håndtering af sagen. De oplyste at vores korrigerende handlinger var fornuftige og i fuld overens-stemmelse med lovgivningen.

 Vi er fra ledelsens side meget interesseret i, hvis vore medarbejdere opdager fejl og mangler i hygiejnehåndteringen. Derfor opfordrer vi til, at man straks henvender sig til sin leder med sådanne spørgsmål eller forslag. Det betyder at evetuelle fejl kan korrigeres med det samme.

 Med venlig hilsen

Lene Møller

Quality & Hygiene Manager ____________________________________________________________________________

 

Food Administration.  

We had the 18. of August 2010 visit from the Food Administration.

 The reason for the visit was due to an anonymous employee at Gate Gourmet had filed a complain; that the water in the basement after the torrential rain last Saturday, was not handled in a correct manner.

The Food Administration had no remarks to our handling of the case. They agree that our corrective actions were correct and in good accordance with the law.

 We are from Management, very interested in receiving information from employees, if any hygienic or food safety questions occur. Therefore we urge everybody to contact their superior in that case. That makes us able to take corrective action immediately.

Best regards

Lene Møller

Quality & Hygiene Manager