|
16/2 2010
Det er ikke nemt at være tillidsmand på B2 samtidig med at være chauffør på
skiftehold i transporten. Det er heller ikke tilfredsstillende for medlemmerne
at rende forgæves på tillidsmandskontoret ude på B2.
Vi forsøger at finde en løsning på problemet til den kommende generalforsamling
i DTKGG d.24-02-2010, på B1 kl. 18.30. Husk at mød op og præg din klub og
arbejdsplads. Der vil være en dørmand ved indgang til B1 der viser vej til
generalforsamlingen.
Det er besluttet at rykke Cimber-Sterling over B2.
Klubben har ikke været med inde over, så vi kan ikke umiddelbart sige hvad det
indebærer. I øjeblikket virker det som om, ledelsen har svært ved at få tid og
lyst til at samarbejde.
Vi skal nok have nye turne i flere afdelinger på B2, efter mæglingsmøde den
4-2-2010 på B1. Her nåede man til enighed om, at medarbejdere på skiftehold på
B2, får beregnet deres normtider på samme måde som normtiden beregnes for
medarbejderne på skiftehold på B1 pr.1 marts.
Effektivitetsprojektet Tray 12, der kører på lageret B1 og skal være afsluttet
16 februar.Vi glæder os meget til at høre nærmere om forløbet af dette projekt.
Ydermere kan vi konstatere at efter de sidste nedskæringer i nogle afdelinger
halter det gevaldig.
Husk at ingen siger og skriver ingen kører til og fra flyvere uden vinkemand.
Det betyder at natholdet som er på 2 mand både på B1 og B2 fysisk skal være på
samme flyver hele tiden.
Fejl på lønsedler vil vi meget gerne have at vide både på B1 og B2.
Der skal også vælges 3 sikkerhedsrepræsentanter ude på B2, det vil ske meget
snart. Og vi er i gang med APV et par steder på B2.
Vi skal også snart i gang med lokalforhandlinger. Det bliver et langt sejt træk.
DER ER NOK AT SE TIL, MED MANGE OPGAVER.
Hilsen tillidsmanden ude på B2.
|
|